D.U.K.

Kaip aš galiu užsisakyti?

Pasirinktus gaminius būtina įdėti į krepšelį. Išsirinkite pristatymo ir atsiskaitymo būdą ir sekite instrukcijas.

Ar galiu pakeisti savo užsakymą jau jį atlikus?

Taip, tai padaryti galite, bet tik telefonu per mūsų klientų aptarnavimo skyrių – pageidautina, kaip įmanoma greičiau

Ar man reikia užregistruoti paskyrą?

Norint užsisakyti mūsų puslapyje nebūtina užregistruoti paskyrą, tačiau turint paskyrą, daryti užsakymus būtų kur kas patogiau ir greičiau.

Nerandu tinkamo dydžio. Ką daryti?

Praneškite mums prekės kodą ir norimą dydį. Artimiausiu metu susisieksime su Jumis.

Kokiu būdu galiu apmokėti už savo užsakymą?

Užsakymą galite apmokėti:

  • Mistertango mokėjimų sistemą;
  • PayPal mokėjimo sistemą;
  • paprastu bankiniu pavedimu;
  • banko kortele atsiimant prekes LPEXPRESS terminale (papildomas 3Eur mokestis);
  • grynais atsiskaitant LPEXPRESS kurjeriuj pristačius siuntinį (papildomas 3Eur mokestis).

Ar galiu užsisakyti telefonu?

Taip.

Kur aš galiu atsiimti savo užsakymą?

Perkant mūsų internetinėje parduotuvėje,užsakymas Jums bus pristatytas nurodytu adresu arba į pasirinktą LPEXPRESS terminalą.

Kiek kainuoja pristatymas?

Nurodytu adresu – 3 eurai.

Į LPEXPRESS terminalą – 2 eurai.

Nesu tikras, kokiu adresu būsiu pristatant siuntą. Ar galiu nurodyti keletą adresų?

Ne, užsisakant prekes privalo būti nurodytas tik vienas adresas.

Ar kurjeris susisieks su manimi prieš pristatydamas siuntą?

Taip, kurjeris susisieks su Jumis nurodytu telefono numeriu prieš pristatydamas siuntą.

Per kiek laiko, pristatote prekes?

Prekės pristatomos per 1-2 darbo dienas.

Kaip galiu grąžinti arba pakeisti gaminius?

​Dviejų savaičių laikotarpyje nuo užsakymo gavimo, Jūs turite teisę grąžinti arba pasikeisti gaminį. Gaminys turi būti grąžintas su nepažeistomis originaliomis etiketėmis.Grąžinti gaminį galite atsiųsdami paštu kartu su pasirašyta sąskaita ir užpildyta grąžinimo forma.

​Pašto išlaidas padengia klientas.

Norint pakeisti gaminį būtina užpildyti formą, nurodant turimo gaminio, ir gaminio, į kurį norite pakeisti,duomenis.

Ar susigrąžinsiu visas išlaidas už grąžintas prekes?

​Už grąžintą gaminį Jūs gausite visą sumokėtą sumą. Pristatymo išlaidos negrąžinamos.

Ar teikiama garantija įsigytoms prekėms?

Mūsų prekėms suteikiama 2 metų garantija. Garantija teikiama tik turint gaminio sąskaitą. Gaminys negali būti pažeistas mechaniškai arba deformuotas. Kitu atveju remonto išlaidos yra apmokamos kliento sąskaita.

lt_LTLithuanian
lt_LTLithuanian